Moje projekty

Moje projekty
moje projekty instalacji

środa, 17 kwietnia 2013

Test powietrznej pompy ciepła


Test powietrznej pompy ciepła

Nateo PPC-2,7/CWU to nowoczesna konstrukcja która dzięki wysokiej jakości komponentów jest bezkonkurencyjna na rynku europejskim. Trzy miesięczne testy, które odbyły się jesienią 2012 roku potwierdzają jakości urządzenia.

Tak zachwala producent gdy nadarzyła się okazja sprawdziłem tę konstrukcję. Faktycznie jest prosta w montażu ponieważ jest to monoblok z całą elektroniką zawartą w jednej obudowie. Podłączyłem ją do istniejącego zbiornika na CWU 100 l instalacji grzewczej z piecem na pelet. 

Inwestor bardzo chwali szybkość podgrzewu ciepłej wody oraz cichą pracę. Biorąc pod uwagę temperaturę zewnętrzną pompa ciepła osiąga zadowalającą moc.


Najlepsza cena na rynku pompy ciepła

4 komentarze:

  1. pompa ciepła koszt

    Witamy do Nowoczesne Technologie Grzewcze, Dostać najlepsz pompy ciepła na najniższy koszt. My zapewniać najlepiej pompa ciepła i instalacja usługa na najniższy cena!

    http://ne-polska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. A w mojej ocenie warto zajrzeć na www.pompy-pomorze.pl – rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam również pompy ciepła w ofercie AM Group Solar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja jeszcze takich rozwiązań u siebie nie mam, ale jestem zdania, że bardzo ważną kwestią jest to aby również wiedzieć po jakiego kominiarza jak coś dzwonić. Ja zazwyczaj korzystam z usług https://kominiarz.warszawa.pl/ i teraz dokładnie wiem, ze jest to bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń