Moje projekty

Moje projekty
moje projekty instalacji

czwartek, 18 kwietnia 2013

Co to jest Pompa ciepła

Co to jest pompa ciepła?

Pompa Ciepła to urządzenie grzewcze i zarazem chłodnicze, to najbardziej opłacalna bezobsługowa metoda ogrzewania domu, bo wykorzystująca Ziemię jako naturalny - samoregenerujący się akumulator ciepła. Pompa ciepła to urządzenie, które wykorzystuje energię cieplną zgromadzoną (skumulowaną) w gruncie,  wodzie i powietrzu. Działa na zasadzie odzysku ciepła z otoczenia (w przypadku pomp gruntowych z ziemi, powietrznych z powietrza).


3 komentarze:

  1. Pompa ciepła to jedyne rozsądne, ekonomiczne rozwiązanie ogrzewania HVAC dla domów.

    OdpowiedzUsuń
  2. To super rozwiązanie do domu. Sam mam pompę ciepła Bydgoszcz i jestem mega zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwości jest naprawdę bardzo wiele. Warto na przykład rzucić okiem na taką opcję jak pompa ciepła powietrzna: https://hap.pl/pl/menu/ogrzewanie/pompy-ciepla/powietrzne-441 .

    OdpowiedzUsuń