Moje projekty

Moje projekty
moje projekty instalacji

środa, 17 kwietnia 2013

Czy warto budować dom z Pompą Ciepła?


Czy warto budować dom z Pompą Ciepła?

Pompa ciepła wykorzystuje energię cieplną zakumulowaną w gruncie w wodzie i w powietrzu. Podczas pracy transportuje ją do budynku który ogrzewa. Energia elektryczna wykorzystywana jest tylko do rozruchu urządzenia i podtrzymania jego pracy. Podczas sezonu grzewczego pompa ciepła podtrzymuje zadaną temperaturę w pomieszczeniach. Tak więc pompa ciepła nie działa przez cały czas tylko włącza się w momencie obniżenia temperatury. Najlepszym rozwiązaniem jest instalacja pompy ciepła z ogrzewaniem podłogowym. Ogrzewanie podłogowe ma zdolność akumulacyjną ciepła. Wiąże się to z oszczędnościami z dodatkowymi oszczędnościami i komfortem.


pompy ciepła

2 komentarze:

  1. Ja także miałam taki dylemat ale w końcu zdecydowałam się na to, aby ogrzewać mój dom gazem. W sumie również i w firmie mam taką instalację i sprawdza się ona znakomicie. Po skorzystaniu również z oferty https://poprostuenergia.pl/gaz-dla-firmy/ już wiem, że można także płacić niższe rachunki za gaz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej się nad tym nie zastanawiałam i na dobrą sprawę również posiadam piec na paliwo stałe. Właśnie dlatego pamiętam, aby regularnie wzywać kominiarza https://kominiarz.warszawa.pl/ do corocznych przeglądów.

    OdpowiedzUsuń